Mείωση της στρατιωτικής θητείας συζητούν στην Τουρκία.

Η μείωση της στρατιωτικής θητείας έχει μπει για τα καλά στην ατζέντα της τουρκικής κυβέρνησης που πριν από λίγες ημέρες είχε ανακοινώσει το μέτρο της εξαγοράς της θητείας σε όσους είναι άνω των 30 ετών.

Mείωση της στρατιωτικής θητείας συζητούν στην Τουρκία.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 MANΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

 

  Η μείωση της στρατιωτικής θητείας έχει μπει για τα καλά στην ατζέντα της τουρκικής κυβέρνησης που πριν από λίγες ημέρες είχε ανακοινώσει το μέτρο της εξαγοράς της θητείας σε όσους είναι άνω των 30 ετών.

   Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης «ηδη εξετάζεται μέτρο για να υπάρξει μια συγκεκριμένη χρονικής διάρκεια θητεία».

  Τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης μιλούν για θητεία 9 ή 12 μηνών.

  Σήμερα οι απόφοιτοι πανεπιστημίων υπηρετούν 6 μήνες ως φαντάροι και 12 ως υπαξιωματικοί.

  Ενώ οι απόφοιτοι Λυκείου η Γυμνασίου υπηρετούν 15 μήνες.

   Πάντως όλα αυτά τα μέτρα δείχνουν πως η τουρκική κυβέρνηση σε συνεργασία με τους στρατηγούς ετοιμάζεται για τη μείωση του αριθμού των υπηρετούντων στον τουρκικό στρατό.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Αναπόφευκτη η αύξηση της θητείας,κατά το ΥΦΕΘΑ.Τι είπε

Όλοι λένε ναι στην αύξηση της θητείας,αλλά άλλος θα αποφασίσει

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.