Καμμένος -Τραμπ: Συναντήθηκαν στο Λευκό Οίκο για την ημέρα της Ανεξαρτησίας

Ο Πάνος Καμμένος συναντήθηκε στο Λευκό Οίκο με τον Ντόναλτ Τραμπ στη δεξίωση που πραγματοποιήθηκε προς τιμήν της 25 Μαρτίου.

Καμμένος -Τραμπ: Συναντήθηκαν στο Λευκό Οίκο για την ημέρα της Ανεξαρτησίας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος συναντήθηκε στον Λευκό Οίκο με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ στη δεξίωση που πραγματοποιήθηκε προς τιμήν της ημέρας της Ελληνικής Ανεξαρτησίας για την 25 Μαρτίου. To κλίμα της συνάντησης όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες είναι θετικό, ενώ οι πρώτες κουβέντες του Ντόναλτ Τραμπ φαίνεται ότι ήταν ” Αγαπάω τους Έλληνες” σύμφωνα με τα όσα γράφει ο Μιχάλης Ιγνατίου στο λογαριασμό του στο twitter. 

Οι φωτογραφίες από την εκδήλωση όπως δημοσιεύτηκαν στο twitter:










Η ανακοίνωση της συνάντησης όπως δημοσίευσαν οι συνεργάτες του YEθΑ στο Twitter:


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ